Telekonsultacja

Telekonsultacja w Przychodni Malinowa

Od 23 marca wprowadzamy możliwość korzystania z TELEPORAD u wybranych lekarzy. Dzięki TELEPORADZIE możemy ograniczyć ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 oraz zapewnić większe bezpieczeństwo pacjentom i personelowi przychodni.

Jak odbywa się TELEPORADA w Przychodni Malinowa?

  • Lekarz zadzwoni do Ciebie o godzinie o której zarezerwowałeś wizytę.
  • Personel przed rozpoczęciem TELEPORADY w celu identyfikacji będzie weryfikował dane osobowe (np. imię, nazwisko, PESEL, adres zamieszkania).
  • Lekarz zapisze informacje z TELEPORADY w dokumentacji medycznej w Przychodni Malinowa.
  • Na podstawie TELEPORADY lekarz może wystawić e-receptę oraz e-zwolnienie.

Jak mam się zapisać się na TELEPORADĘ?

  • Zapraszamy do kontaktu telefonicznego ☎️ 426302759 oraz drogą mailową rejestracja@przychodniamalinowa.pl
  • Płatność za TELEPORADĘ musi być dokonana przynajmniej 24 godziny przed planowaną TELEPORADĄ, możliwość płatności przelewem bankowym.
  • Przelew prosimy dokonać na konto bankowe 53 1020 3378 0000 1202 0367 9347
  • Prosimy o zaznaczenie w tytule przelewu nazwisko lekarza oraz termin TELEPORADY.
  • Dowód płatności prosimy wysłać mailem na rejestracja@przychodniamalinowa.pl

Którzy lekarze udzielają TELEPORAD?

  • Internista
  • Pediatra
  • Endokrynolog
  • Laryngolog
  • Ginekolog
  • Kardiolog

Dokumenty do pobrania

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania)

Korzystaj z konsultacji online za pośrednictwem infolinii telemedycznej. Podczas konsultacji telemedycznej z lekarzem możesz otrzymać e-Receptę i e-Zwolnienie.